livet leker

Postat: 2010-08-15 - Kl: 18:50:54 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hej älsklings blogg!
det är jag,..din trogna...ellerja din bloggare! haha. Ni har säkert glömt vem jag är för tillfället, men låt mig säga såhär, det är sommarlov och jag försöker njuta av varje sekund genom att hitta på saker. Så alltså har de tagit ifrån mig tiden att blogga om mitt liv, men jag tänker förstås fortsätta såfort jag kommer tillbaka till den verkliga vardagen,då jag går i skolan på vardagarna och festar på helgerna.. det är mitt liv och det är jag! tro det eller ej ;) men ja, tänkte kanske kanske kanske slänga in en video till er ikväll, men de får nog bli efter att jag tagit mig en livslång dusch och fräschat till mig lite. så snälla rara! sluta inte läs min blogg, för den kommer bli full med äventyr,tävlingar och massa nya kategorier till hösten! cya!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: