Henrietta tipsar!

Postat: 2010-08-24 - Kl: 00:01:15 - Kategori: Henrietta - Kommentera


jag tänkte passa på att tacka för världens finaste sommarlov och lägga in några av de speciellaste bilderna för mig personligen. Det finns mycket jag har hunnit med, och så mycket jag verkligen hade önskat att jag hunnit med. Jag har begått massa misstag under dessa 10 veckorna och även löst och fixat en del av mina förra misstag. Det är aldrig försent att fixa saker i livet, utan det är upp till var och en hur mycket de är berädda att satsa och klara av det. Och jag vet att jag inte är den vassaste kniven i lådan när de gäller med att vara seriös, för jag är det mesta oseriös som de flesta vet.

men jag tipsar er att om ni någonsin blir på g med en kille/tjej ni tycket om, så ska ni verkligen satsa. Det kvittar om personen inte har känslor för er, satsa satsa satsa, och skulle det inte lyckas...ja, då kan man leva med tanken att man försökte istället för tanken av att veta att man aldrig försökte.

jag kan faktiskt vara lite seriös i mellanåt. & även om man inte tror det, så har jag väldigt mycket erfarenheter av olika saker. vi blondies kan vi också!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: