Godnatt!

Postat: 2010-08-24 - Kl: 01:43:11 - Kategori: Henrietta - Kommentera
fan vad de känns konstigt att man ska upp och hoppa i vanlig tid igen. och det är den tiden jag brukar lägga mig när jag har sommarlov, alltså runt halv 6-6 tiden på morgonen. Fast jag orkar fan inte lägga mig! så jag ligger i min säng, nerbäddad och lökig och låtsas att det fortfarande är sommarlov, hur sjukt är inte det? men det funkar...fast kanske inte i morgonvitti. Men det är därför jag använder mig av koffeinpiller.

Nu ska jag kolla vidare på den fjärde säsongen av sex and the city. Nu i sommar har jag nämligen sett säsong 1,2 & 3. Så kan knappt bärga mig till att kolla vidare. Det blir ett avsnitt nu sen ska jag snussa, Natti natti bloggen!

jag har förresten kommit på att jag somnar bättre till musik, så jag pillade med en ny lista på spotify, dock är den inte klar! men det är min sovelista alltså. lägger upp den här så det är bara till att ta för sig!
(dags för lite sömn!)

men nu är det godnatt!


Postat av: Pathricia

sv; åh va synd... det suger hårt :(

2010-08-24 @ 17:08:03
URL: http://asinfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: