vuxna är barnsliga

Postat: 2010-04-26 - Kl: 20:57:55 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Pappa renoverar i huset och på ett skåp hittade han en ram som var full med bilder på mig och mina systrar när vi var små. Blev väldigt överraskad, tänk så söt man var när man var liten ändå!? Jag skulle lätt vilja vara liten föralltid och spendera mina dagar tillsammans med min mamma och min pappa. men det får tyvärr leva kvar i mitt förflutna.

Jag frågade min pappa om han kunde hänga upp tavlan någonstans & hans svar på frågan var
"jag vill väl inte hänga upp massa bilder på mamma här"..hahah. Kan ju förstå honom lite, men där är liksom en bild på henne när de håller mig efter mitt dop. Hur farligt är det egentligen?





Postat av: Anonym

heej :) dina solbrillor som du har på headern är jättefina :) var har du köpt dem?:)

2010-04-27 @ 12:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: