The bounty hunter

Postat: 2010-04-10 - Kl: 01:54:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera



sorry för mitt lilla utbrott innan, men jag var på rejält dåligt humör.


Är på lite bättre humör nu än innan. Åkte in till stan ändå och fick lånat pengar av Lina för att kunna se på bion vi bestämt. Jag har typ haft världens sämsta dag. Fattar inte hur alla mina saker bara kan försvinna. Vi kollade på the bounty hunter som handlade om en kille som skulle få fast sin ex fästmö. Ganska så bra måste jag väl säga.

På knutan är där alltid massa konstiga personer, men denna kvällen tar priset. Först och främst stöter jag och Lina på en sinnessjuk snubbe som följer efter henne och mig. Han tärrar oss med meddelande på Facebook och det sägs att han eldade ner sina föräldrars hus. Så när jag såg honom trodde jag att jag skulle kissa ner mig.  Sedan kom två killar fram till mig och berättade för mig hur söt jag var och frågade om de fick mitt nr. Jag svarade givetvis nej eftersom jag inte ger ut mitt nummer till okända längre. Sedan kommer en gubbe och börjar prata med Lina och vill att hon ska följa med honom upp där uppe där båtarna går och nej, vi följde absolut inte med. Men som sagt, min dag idag har sugit rätt hårt och jag tror att det bästa för mig är att sova.

Jag har lyckats tappa min plånbok med pengar,bankomatskort, och ett H&M presentkort i. Sedan mådde jag sjukt illa på min idrottslektion och sen träffar man på massa psychopater. Ingen ok dag direkt, är förjävla trött! Bussen på hemvägen fick dessutom motorstopp så jag fick gå en rejäl nattprommenad ivår lilla ghetto håla som även idag haft rån på netto!? Som tur var följde min gamla klasskamrat Jakob mig enda till dörren eftersom han satt på samma buss som mig.

Postat av: i

hur mycket pengar blev du av med ;O?

2010-04-10 @ 11:25:47
Postat av: fdsdf

heter han timmy? hahaha

2010-04-10 @ 19:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: