svar

Postat: 2010-04-04 - Kl: 00:24:36 - Kategori: Henrietta - Kommentera




Vart gjorde du din header?
Jag har inte gjort min header själv  min vän gjorde den till mig!
men kan tänka mig att hon gjort den i photoshop.

Hur gör du för att vara så söt?
Haha jag vet inte, jag är inte speciellt söt enligt mig själv.. men jag gör väl inget antar jag xd har schyssta gener kanske ^^

Har du några hår och sminktips ?
Ta inte för mycket brunkräm och absolut inte fel färg.
använd inte mascara alltid det sliter ut fransarna.
tvätta alltid bort sminket.
ta puder innan foundationen så blir det oftast slätare.
ta i lite mousse i vått hår så blir det mer volym när du torkat håret med hårfön, där efter använd en volymmaster

I vilken affär köper du helst dina kläder?
Jag har ingen speciell affär, jag kikar runt lite bara

Hur gammal var du när du förlorade din oskuld?
13, skulle fylla 14

Hur gammal var du när du började festa?
14 skulle jag tro’

Har du/vill ha navelpiercing?
Jag vill ha det skit gärna! Men jag hinner aldrig fixa det, kanske blir nästa månad. Vad vet jag?...;)

Har du någon gång funderat på att bli brunett?
ja, men jag är för feg för att våga.

Har du pojkvän eller tycker du om någon just nu?
vet inte hur det ligget till på den fronten om jag ska vara ärlig

kan du inte lägga upp lite utav din musikstil i bloggen?
vad menar du? Typ att lägga upp låtar osv? jag lägger upp låtar ganska ofta tycker jag, men visst kan jag slänga in ett inlägg där jag berätta om min musikstil, är rätt så omtumlad :p

hur känner du robin durietz  och karl?
Robin är helt klart en av mina bästa killkompisar och honom känner jag pga att han och jag var på g för något år sen men det övergick i vänskap istället. Karl vet jag inte alls hur jag känner, tror det är för att vi har väldigt många gemensamma vänner och har träffats pga det.

ditt favorit plagg?
Klänningar och kjolar och leggings. Men utifrån min egen garderob är det min rosa odd molly klänning.

är dina föräldrar skiljda?
Japp, sen jag var 5 bast.

vad är ditt dröm jobb?
Absolut ingen aning, har en dröm om att öppna företag i göteborg tillsammans med lina.

Vem är din förebild?
jag vet inte, mina storasystrar kanske.  Har ingen förebild nu när jag tänker efter. Men ser ju upp till mina syskon.

Vilken är din favoritfilm?
utan tvekan drag me to hell och P.s I love you.

vad är fjortis för dig?
tjejer och killar som inte kan sminka sig och går med 89 snoddar på varje ben. Sen använder ord som tieep och sånt skit. Skriver ”w” i varje ord och leker fulla.

Tkr du om ballerina kladdkaka?
helt ok faktiskt !

du verkar ha väldigt lätt för att vara dig själv.
jag är en person som trivs rätt bra med mig själv, men jag har väldigt svårt för att kunna slappna av och vara mig själv helt. ser upp till dig.
men några tips som kan göra så att jag mer kan slappna av och vara mig själv, utan att jag andrar mig själv?
Skit bara i vad alla andra tycker och kör ditt eget race. Lägg inte ner tid på att tjaffsa imot folk som trycker ner dig, dom är antagligen bara avundsjuka eller saknar vett och liv. Lev ditt liv och var inte rädd för att göra misstag.

Vilka bloggar läser du?
min kompis Elli’s blogg och ibland kissie’s

om du vann en miljon, vad hade du gjort då?
åkt utomlands och köpt as mkt kläder  ;)

hur blir det med flytten?
jag väntar tills jag går ut 3an. Då blir det Göteborg!

Hejhej Henrietta, jag måste bara börja med att säga att du är sjukt fin skulle göra vad som helst för dit utseénde! jo jag undrar vad du vill blir när du blir stor och vad du tittar på för serier?
Som sagt så vet jag inte riktigt vad jag vill bli. Har funderat på att bli fotograf med Lina. Eget företag och sånt. Jag tittar på Andra Avenyn, dubbel liv, Dating in the dark och ballar av stål!

kan inte du göra en video på dig när du göt v dig, t.ex fixar håret eller sminkar dig?
känns som att jag kommer faila med det. Kanske kan göra ett försök J

vad tkr du om alicia hansson?
hon är en urgullig tjej utan tvekan<3

kan du inte lägga ut din spotify lista?
har några stycken:
1.du säger bara Wow!

2.Party som FAN!

3.henrietta

4.BALLONGSKALLE

 




Postat av: DIn pappa

FYFAN VAD JAG HATAR DIG DU BORDE HÄNGAD THXBBGL!!

2010-04-04 @ 01:30:10
Postat av: Fapig

Det är ju helt själv klart att hon har skrivit sina egna frågor för ingen läser denna bloggen. Jag kommer bara in här då och då för att fapa och skratta åt henne!

2010-04-04 @ 03:45:27
Postat av: Anna

Blev du av med din oskuld när du va så ung? :o

2010-04-04 @ 14:37:58
Postat av: kajsa

fyfan va sur jag blir när alla såna anonyma kommer in och skriver sånna kommentarer!

det visar bara hur avundsjuka dem e på dig.

keep goin henrietta,, din blogg är bäst! :D

2010-04-05 @ 13:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: