Solen väntar!

Postat: 2010-04-12 - Kl: 14:49:22 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Vädret där ute är hur fint som helst så ni tror väl inte att jag ska sitta inne hela dagen ellerhur? icke sa nicke! jag ska ut och lägga mig i våra trädgårdsmöbler och sova i solen ett tag, för vet ni vad? det är 15 grader varmt i skuggan, alltså runt 18 grader i solen. Det kan inte bli festligare och jag som är så trött. Det blir att vandra ut med detsamma och ta med sig påskmusten.

Vill ni veta en lite kul grej? Jo, Lina missade sin busshållsplats idag för att hon sov... vet ni varför hon sov? JO för att hon och jag dygnade i natt, så där har ni svaret på varför jag är trött. men det roliga är att Lina åkte hela vägen till bjuv och sen tillbaka igen. HAHAHA. vilket klantarsle.


Postat av: Jc.

Sån ful termometer har vi med ^^ xD

2010-04-12 @ 19:48:44
URL: http://www

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: