slagsmål på ekebo

Postat: 2010-04-05 - Kl: 22:00:01 - Kategori: Henrietta - Kommentera


ja, det är sant. Jag hamnade i slagsmål på ekebo.
så nu behöver det inte tisslas och tasslas om den saken mer.

Jag och elli hamnade i slagsmål på ekebo igår. Det var inte så allvarligt. Jag minns det knappt eftersom vi precis shottat på toaletten innan det hände. Det enda jag vet är att jag stod och skrek på dom att inte gå på elli och att inte röra elli. Sen att elli gav en tjej en lavett och jag därefter boxat tjejen rakt på tinningen så hon tydligen svimmat. Den ena tjejen hade tagit strypgrepp på mig. Vilken idiot.

jag gillar inte att bråka men när folk går på mina vänner kan jag verkligen tända till och bli förbannad. Idag är i alla fall min knoge helt blå och gör ont. men annars har jag inte ett dugg ont i överigt. Jag hade tydligen fått någon rejäl spark men den minns jag inte direkt, fick inte ont. dansade vidare som att ingenting hade hänt.

Postat av: Anonym

hahaha, Go Henritta!

2010-04-05 @ 23:25:00
Postat av: Anonym

din knoge såg inte ut att må bra igår nej haha :)

2010-04-05 @ 23:29:58
Postat av: Ema

AHHA, det var jag som var med Natti och Nellie. Fattar först nu att det är du! HAHA, kände fan inte igen dig!

2010-04-06 @ 19:11:08
URL: http://emacavka.blogg.se/
Postat av: Sara

Palla shota på toaletten, vad är det löna? Hej fjortis, lär dig använda foundation rätt eller bli duktig på photshop istället för att låta andra designa din blogg. -.-' men helt seriöst, orka skylta med att man "slåss" och shotar på toaletten. väx upp lite va?

2010-04-08 @ 20:58:35
Postat av: jennifor♥

Förlåt för att ja lägger mig i men " SARA " kan ju hålla käften!!!

Haru inget vättigare för dig än att lägga energi på om henrietta shotar toa eller om hon sminkar sig rätt eller vem fan som gör hennes design eller om hon nu vill att folk vet att hon slåss. SKIT!



- okej borde dock inte häller lägga mig i men .Stör mig på sådana kommentarer!

- såg dig på ekebo föresten xD

2010-04-10 @ 00:26:37
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: