ojoj

Postat: 2010-04-19 - Kl: 19:38:42 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Jag skulle mest bara vilja säga att jag lever. Jag har helt slut på idér när det gäller min blogg. Jag tänkte starta upp igen så snart jag skaffat mig en ny bloggdesign. Här behövs nytt och fräscht så att folk vill besöka. Jag tror bestämt också att det är något fel på blogg.se. I Torsdes hade jag cirka 400 besökare och på fredagen hade jag hela 10 st besökare, jag menar...det låter inte ens rimligt med dom siffrorna. Jag är därför skit sur på blogg.se och tänker inte blogga på ett tag. Men så småningom kommer här upp NYTT NYTT NYTT! massvis med fräscha idéer.

Nu blir det till att plugga matte, för imorgon har man ju inte tid. ska kolla skånederby och det får man ju inte missa. Men matte nu då, sen slängs det kanske in någon bild från idag...vad vet jag!?

Jag älskar er alla lika mycket fortfarande, så snälla. Fortsätt att följa mig.


Postat av: matilda lantz.

hoppas du fortsätter blogga så snabbt som möjligt.

älskar att läsa din blogg! :D<3

2010-04-19 @ 20:02:20
URL: http://matiildalantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du och mikael johansson på g?

2010-04-20 @ 21:40:01
Postat av: Anonym

Snälla svara om du och mikael har något på gång?

2010-04-21 @ 14:26:22
Postat av: henrietta

vetekatten faktiskt, hurså?

2010-04-21 @ 14:36:53
URL: http://agneshenrietta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: