läget under kontroll

Postat: 2010-04-11 - Kl: 19:00:10 - Kategori: Henrietta - Kommentera
just nu är läget på topp och solen skiner mer än vanligt. Suttit i solen nu i någon timme och åt utomhus för första gången på detta året! känner hur sommaren närmar sig med stora steg! om några veckor kan man nästan gå i shorts. I veckan tar jag och Lina första doppet i havet skulle jag tro och det blir väl några glassar med. Hoppas förstås på att varenda glasskiosk har laktosfri glass i sommar, annars kommer min värld gå under!!!!!

massor med utropstecken på det. Igår skulle jag egentligen träffat Simon, men jag var på så dåligthumör eftersom allt är huller ombuller imellan åt så jag tyckte det var bäst att hålla mig borta för jag vill ju inte göra lilla Simon på dåligt humör. Så jag åkte till klippan tillsammans med Elli och träffade Måns,Alexander,Jocke,David och massa andra. Lyckad kväll men det är väl fan vad det blir kallt om kvällarna? Tror minsann det blev nån minusgrad där på slutet.

Läget är i alla fall just nu under kontroll! jävligt tråkiga bloggnings inlägg bara, det får vi ta och ändra på!
Satt dessutom och kollade igenom bilder på mig och lina, tänkte slänga in en av mina favvisar


Postat av: Linn

Härlig bild!

2010-04-18 @ 22:20:55
URL: http://resolved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: