kvällen

Postat: 2010-04-05 - Kl: 21:42:09 - Kategori: Henrietta - Kommentera
kvällen har jag tillbringat tillsammans med min söta lillebror hompe och med Simon. Vi har inte gjort så mycket även om vi ändå gjort mycket. Vi kollade lite på ballar av stål hemma hos mig och sen lite på en annan film. Filmen började hacka och därför stängde vi av den och beslutade oss för att gå ner och käka pizza. Vi hann inte käka pizza så vi hämtade en kebabtallrik till mig och sen betalade jag deras pizza, kan ni tänka er det? jag payade någon annan pizza. första gången i mitt liv skulle jag vilja tro.

men nu ligger jag i min säng , helt ensam och tröst äter mig på världens största kebabtallrik. Bad moment!
tänkte göra något vettit så jag bloggar om någon minut igen!


hompe och jag på dreamhack summer 09

Postat av: du vet nog vem.

då du knullade min ex-pojkvän på toalätten . härligt bruden !

2010-04-07 @ 20:51:24
Postat av: henrietta

konstigt nog vet jag inget om detta själv?

2010-04-07 @ 21:38:16
URL: http://agneshenrietta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: