julmat!

Postat: 2010-04-25 - Kl: 00:38:22 - Kategori: Henrietta - Kommentera
satan i gatan vad tiden tickar iväg. När jag tänker efter har jag bara legat i sängen hela dagen. Jag har inte gjort ett piss faktiskt! Därför fick jag lite dåligt samvete eftersom jag faktiskt haft tid att blogga hela denna dagen. För jag har tråkigt nog haft en lång bloggtorka nu. but i'm on my way out of it! nästa vecka ska jag börja riktigt på allvar igen, så att alla mina läsare kommer tillbaka!
Jag saknar er!!!!!!

men i min ensamhet kom jag fram till att jag saknar julmaten väldigt mycket. All god mat överhuvudtaget! jag skäms över att säga det, men jag saknar julen lite. Stämmningen och allt! Ge mig julmat nu nu nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: