Japanskastrumpor

Postat: 2010-04-01 - Kl: 16:14:18 - Kategori: Henrietta - Kommentera


kolla in mina coola japanska strumpor? Är dom inte häftiga? Jag fick dom av min syster igårkväll innan jag skulle dra på fest. Jag tittade på dom och undrade naturligtvis vad det var för något. Det är strumpor som man ska kunna ha på sig när man tillexemel går i flippflopp eller något. Inte för att jag brukar vilja ha strumpor i skorna på sommaren men måste ändå säga att dom är tuffa.

Sen en god nyhet gott folk! det regnar ute, vilket betyder att min bloggtorka är över för den här gången och jag har kommit igång på allvar igen. Känns väldigt nice och hoppas ni tycker detsamma!

Svaren till frågorna på frågestunden kommer in imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: