Hiss & Diss

Postat: 2010-04-03 - Kl: 13:21:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Hiss
: Jag hissar Påsken idag, för jag älskar när man får påskägg där det liggen en liten peng i eller något. Färgen på äggen är jätte härliga och alla i släkten samlas och äter god mat. Varför skulle jag dissa påsken när påsken är så mysig?



Diss: Jag hade tänkt dissa kalla händer idag. Jag har alltid kalla händer men menar mer när händerna är så kalla så att det gör ont att röra dom. Det är något jag vill dissa. Sen att händerna blir kalla fast att man går runt med nästan sveriges fetaste vantar. Inte okej!  men det finns ett ordspråk som lyder "kalla händer,varmt hjärta" så antar att mitt hjärta badar bastu hela dagarna.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: