hihi

Postat: 2010-04-08 - Kl: 23:32:28 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Som ni kanske har förstått så var jag på ekebo i Måndes tillsammans med elli.  Jag har ingen aning om att det togs bilder men ändå är jag med på några stycken, kanske fastnar jag på bild? ;) nej men jag vet ärligt inte hur jag kan stå och posa framför en okänd kamera sådär... lite konstigt faktiskt. Men jag tänkte lägga in några där jag faktiskt hittade mig själv på.

men vi får se det hela positivt genom att tänka att det var tur att jag hade rakat mina armhålor iallafall.



ser ni mig och elli i mängden? jag gjorde en röd ring runt så att det ska bli lättare att hitta oss.
Detta var isamband med att några snyggingar från paradisehotel var där. Stefan är sexig. & vet ni vad? min kompis elli fångade hans kalsonger. inte illa ellerhur?



Postat av: Anonym

HAHAHA asså du är så sjukt skön!

"tur attt jag rakade mina armhålor iallafall."

HAHAH klockrent! brukar läsa din blogg, mest för att du är rolig så fortsätt med såna grejer!

2010-04-09 @ 03:43:14
Postat av: Anonym

var har du köpt den tröjan du har på bilden? :)

2010-04-11 @ 21:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: