Grattis Cornelia

Postat: 2010-04-08 - Kl: 23:57:12 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Cornelia Hertzman

Min söta storasyster klarade sin uppkörning idag så nu har hon körkort vilket är väldigt väldigt skönt. Vi körde ut på väla nu under kvällen eftersom det var någon speciell rea där fram till klockan 11 på kvällen i samband med HD tidningen. Så alla som premurerar på helsingborgsdagblad fick komma in. Som tur är så gör ju mina föräldrar det. Köpte en vit kort tshirt. Väldigt stilren, men det är så det ska vara.

jag var hemma ungefär nyss och är verkligen skit trött. Trodde att jag skulle behöva göra klart hälsa uppgiften nu i natt men den var till nästa fredag. JAG ÄLSKAR MITT LIV!

stress all day long.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: