Gårkväll

Postat: 2010-04-01 - Kl: 13:32:19 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Blev till at tura på impuls igår tillsammans med mina underbara vänner Pierre,Linus,John,Johan,Simon och Lina. Måste säga att jag höll på att kissa ner mig så mycket jag skrattade typ 500 gånger! Måste garanterat göras om. Vi har hemma vid 2 tiden och inte var det slut på skratten då inte. Jag tror att jag och Lina höll på till nästan 3 med att skratta och ringa till folk. Så förlåt till alla som fått konstiga sms eller samtal under natten.

Tror mina konstigaste sms underkvällen var
1 " Järnvägsstationen, hejdå godnatt ringer imorgon"
2. "Jag hade fina drömmar om dig i natt<3"

helt sjukt så mycket vi skrattade... Jag älskar kvällar som blir lyckade!
hela gänget blev inbjudna på en pub tillsammans med en dansk & vem träffar man där om inte Anton och tanga? jag menar, VAD ÄR ODDSEN? puben var alldeles för skitig för oss så vi gitta därifrån väldigt snabbt. Jag och Lina skulle mest in för att gå på toaletten och vi fick inte komma in gratis direkt utan det kostade 20 spänn!? som tur var betalade vår danska vän för oss ;) Lyckad kväll och tack för det!

videos kommer in ikväll. Love you all<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: