fyfan

Postat: 2010-04-09 - Kl: 10:27:58 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Sitter i meina schule nu och har media. Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu men något ska jag skriva för att hålla mig uppdaterad. Vet ni hur onormal mat vi har på vår skola? det är helt sinnessjukt. Idag skulle det var någon skit äcklig koskos från medelhavet? jag menar WTF. vem vill äta någon koskos över huvudtaget. Jag vet inte ens om maträtten stavas med c eller med k.

Mycket dålig mat på john bauer. Det allvarligt talat suger! & vill ni veta vad det blir för mat på onsdag. DET BLIR STRÖMMING!?, hur många 16-18 åringar äter det? helldre dör jag.

på onsdag blir det pizza, inget snack om saken.

Postat av: Emelie

dt stavas couscous ;-)

2010-04-09 @ 14:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: