Dagen min

Postat: 2010-04-27 - Kl: 20:09:47 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Fett gött med kväll idag. Känns som att jag hunnit med väldigt mycket fast jag i själva verket inte gjort ett skit. I skolan idag så hade vi bland annat svenska. Vi skulle kolla på en film som jag redan sett och som jag har hemma. Vi slutar ju som vanligt 14:45 och jag och Lina brukar alltid få kila lite i förväg eftersom vår buss går 40 varje timme. Idag tror jag allvarligt talat att min lärare hatade oss. Efter att vi bråkade med Några tjejer i vår klass så sneade hon totalt. Vi frågade då ifall vi fick dra till bussen lite innan tjugo i, men nej de tyckte inte hon eftersom det var bra om vi kunde se klart filmen eftersom vi skulle skriva en analys på den sen. Då sa jag till henne att jag vet hur filmen slutar eftersom jag har den hemma. men tror ni inte hon iggar mig totalt då och jag och Lina missar bussen & får därför stå och vänta i en heeeeeeel jävla timme!? ibland hatar jag bara lärare.

Efter skolan tog jag mig en trip till solariumet, där bodde jag i ett fåtal minuter, senare stack jag hem och åt. Nu ska jag slinga håret lite blondare, wish me luck!

& jag tror Lina & Assarina är dom enda som fattar bilden jag har här under.
jag säger bara "mums"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: