Mezzo.

Postat: 2009-10-27 - Kl: 23:25:01 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Har inte uppdaterat något vidare idag heller, varit fruktansvärt lessen på saker och ting. Men nu är det upp med nosen för min faster AK's skull. Fick ju en fin kommentar ifrån henne här på bloggen. Det trodde jag aldrig, att hon satt och läste min blogg. Lite små kul faktiskt. Ikväll satt både jag och elli rastlösa framför våra datorer. Jag skulle ju egentligen till The Tivoli ikväll men det blev inte så och de hade ju sina anledningar. Jag trodde dessutom att jag hade fler äkta vänner än så här. Du gjorde mig jätte ledsen idag och jag hoppas på att sånt här inte hände fler gånger, ni som vet ni vet ni andra orkar jag faktiskt inte förklara för. Jag och Elli satt som sagt uttråkade hemma. Så tyckte elli att vi skulle dra in till stan och checka läget, & det gjorde vi. Det blev även en smoothie på café Mezzo. I stan träffade jag massa trevliga prickar som jag nästan alltid ser i stan, men jag tycker det är lika kul varje gång att träffa på dom. Nu har jag precis tryckt i mig 3 dubbel mackor tillsammans med en utsökt julmust. Så mys på pojkar & flickor och håll i hatten, för imorgon taggar vi till det lite extra med FEST!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: