fuck matte, jag föredrar varm Oboy!

Postat: 2009-10-19 - Kl: 21:16:57 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Nu tycker jag att matte tjatet slutar för idag för nu är jag helt slut, mina hjärnceller har förintats och jag går in i en ny zon för ikväll, vilket innebär att jag ska lyssna på denna låten som jag delar med mig av ungefär hela natten, sjukt mysig och den är faktiskt den ända låten som får mig att slappna av. Så jag ska tvätta bort sminket nu, ta på mig en stor Tshit och sedan kolla riverside tillsammans med min varma Oboy och 1324 smörgåsar & imorgon ska jag faktiskt börja med att vara lite mer seriös i min blogg för jag vet inte om ni har lagt märke till det, men jag har tramsat en hel del idag men imorgon blir det ändring! promise.  pusspuss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: