En söt video från igår

Postat: 2009-10-22 - Kl: 12:42:30 - Kategori: Videobloggar - Kommentera

Började skolan för någon halvtimme sen. Så nu har jag media och skriver någon reflektion om tidningsprojektet vi haft. Jag är redan färdig så jag passar på att blogga lite. Jag slänger även in en video från skolan igår. Ni minns ju att jag & Lina hade på oss peruker & så här söta var vi. Vi hittade på en jävligt irriterande låt till alla Oliver/Oliwer i världen. Man kan köra den med andra namn också, men vi tycker att det låter bäst med namnet Oliver. Det går till så här : Man säger ett namn, exempelvis oliver tills personen svarar och säger ja, då sjunger man snabbt Olé Olé. Det är för att folket ska tro att man pratar med dom fast det är en låt. & det är sjukt skoj, så vi gör det hela tiden för att reta sveriges befolkning.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: