usch fy och blääää

Postat: 2009-11-14 - Kl: 09:42:17 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Festar man som den kvinnliga formen av kung så mår man inte bra dagen efter, man mår ganska så dåligt för vissa anledningar.

1. Massvis med shottar
2. bakis
3. skurit upp lite av fingret
4. skadat handen så den ej går att röra knappt.
5. träffat kusinen på retro, (släktkalas idag!!) YAY
6. sovit med smink. inte ok

och massvis med annat, just nu är jag törstig. Skulle inte tackat nej till vatten. Ska ligga i sängen hela dagen förutom när jag ska upp och duscha. Jag lägger antagligen in bilder ifrån igår här senare, så det får ni tyvärr vänta lite med. HAAALLOO, wake up call!! kolla klockan? tidigt som tusan och lilla jag kan inte sova....har dessutom skrivit om dessa raderna 343 gånger, för min hand vill inte som jag. Sen vill jag bara fråga folket hur mkt pengar jag spenderade. för att jag är typ pank idag. hahahahha. pusssssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: