NACKSPÄRR!!!

Postat: 2009-11-23 - Kl: 13:52:12 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Idag började med att jag duschade sen gjorde jag vid mig som vanligt. Sedan så märker jag att jag faktiskt har ont i hela kroppen och att jag faktiskt inte kan snacka överhuvudtaget. Min röst är som spårlöst försvunnen, men i allafall. Mamma skjutsar mig till busshållsplatsen och jag står där kanske i någon minut fast än att jag tänkt på att jag är sjuk. Sen vänder jag helt enkelt på klacken och går hem till pappa. Där sover jag som törnrosa. De visar sig att jag har fått sjukt mycket nackspärr och min röst har kommit tillbaka en gnutta & jag är glad som en ärta!

Nu taggar jag DHW som kanske vissa andra av er också gör, JAAAA det får jag hoppas.
Jag och min nacke hoppas ni får en hyfsat trevlig dag, men det är förståss inte slut på uppdateringen.
Det kommer Det kommer Det kommer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: