matdags

Postat: 2009-11-01 - Kl: 15:42:37 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Dags att laga sig en rejäl portion med mat för jag är så svinigt hungrig. Ikväll åker jag hem och sover hos mamma, men jag ska även hem till elli en sväng för att kolla en riktigt skräckis. Lina skulle också joinat ikväll men eftersom hon helt plötsligt inte kunde för hon skulle hem till sin farmor o farfar, (tror jag!?) så får det bli jag och elli ensamma ifall elli fortfarande vill. Nu blir det som sagt mat time och det lär ta typ en halvtimme trekvart tror jag & så fort jag är färdig och mitt lilla besök kommit så ska jag nog uppdatera som vanligt igen. Jag försöker faktiskt uppdatera så ofta jag kan även om det kan vara fruktansvärt segt imellanåt. Nu när jag ändå är igång kan jag ju berätta att jag börjar skolan imon, såja. Ska upp runt 6 tiden vilket är rena självmordet. Bussen går 7 och sedan slutar jag klockan 11, men jag lär bli kvar i Ängelholm ett tag imorgon för då ska jag nämligen va med söta Henny! pusspuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: