Jag undrar vem som tappade dig när du va mindre !?

Postat: 2009-11-16 - Kl: 22:09:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Kära Alex! jag kan inte hindra dig ifrån att säga din åsikt men du kan inte heller hindra mig ifrån att säga min. Så vitt jag vet så finns det massvis med olika dialekter i världen och jag kommer ifrån skåne där vi snackar som vi gör. Ingenting vi kan hjälpa, istället kan du bara skita i att kolla mina videoinlägg om det som sägs inte förstås, sedan bär jag inte glasögonen för din skull iheller. Bär dem för att jag trivs med dem, eller jag känner att det passar in i min stil. Så jag tycker bara att du är sjukt jävla löjligt som ens får för dig att jag ska ta åt mig av din fåniga kommentar, Tänker inte svara på fler fjant kommentarer ifrån dig mer vad jag vet,. tyckte bara att du behövde veta att I dont give a fuck. Gillar du inte mig och min blogg, så kan jag inte ge dig ett bättre tips än att skita i att läsa den :)


Han kommenterade : hör fan inte vad du säger, käkat massa gröt eller?
skippa glasögonen också, du passar inte i dem.





Postat av: Anonym

vilken mascara använder du?

kan du inte lägga upp bilder? :D

2009-11-17 @ 20:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: