jag håller inte med!

Postat: 2009-11-09 - Kl: 20:25:37 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag håller för en gångs skull inte med elli när det gäller saker hon säger på sin blogg. Vill inte heller starta något men ändå säga ett par ord. Fjortis sitter inte i jackan, så det kvittar vilken färg man har på sin jacka, det sitter i huvudet. Säger dock inte detta bara för att jag har röd jacka utan för att jag inte håller med. För hur skulle det se ut om alla gick runt i bestämda färger för att deras personligheter säger det? tycker det är komiskt att man inte ens får lov att ha en röd jacka längre utan att man ska klassas som fjortis...men världen är orättvis & alla tycker olika & jag älskar elli ändå.

& visst, Elli har inte sagt att jag inte får ha min röda jacka eller att någon annan inte får ha sin röda jacka, tycker bara inte att man kan kalla en "röd jacka" för fjortis jacka. För min farmor går i en röd jacka. Människor delas in i kategorier och jag gillar det inte alls.


Postat av: Ellinor

hehehe, men jag sa till dig att provocerar för att få mina läsare upprörda eftersom det är väldigt roligt, så jag tycker egentligen inte alls det på så ett så starkt sätt som jag uttrycker mig. Tycker många fjortisar bär röd jacka, men inte att det är en fjrotis jacka som jag säger i min blogg ^^

2009-11-09 @ 23:50:25
URL: http://absoluteellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: