godkväll!

Postat: 2009-11-02 - Kl: 16:32:37 - Kategori: Henrietta - Kommentera
vaknade för några timmar sedan men har inte orkar uppdatera för jag har faktiskt riktigt ont i armen, känns som om jag har världens träningsvärk. Buhu, & vet ni vad jag kom på nyss? det är ju inte alls långt kvar till DHW, ska bli riktigt skoj att få komma dit igen. Var där i sommras, fast då lirade jag inte så mycket. (undra varför?) hahah, säger jag inte. Men denna gången har jag faktiskt planerat att spela hyfsat mycket, för jag har äntligen funnit ett spel som jag gillar och som passar mig. menja, snart börjar vi räkna ner. &  självklart ska jag blogga som tusan på DHW. Det får ni ju absolut inte missa.  TAGGA DREAMHACK WINTER!, För er som inte vet vad det är så är det ett lan uppe i Jönköping som faktiskt är det största lanet i världen. Det finns en massa skoj saker att göra där och man träffar folk man känner och helt nytt folk. I like it BIG TIME! men sedan finns det ju lite negativt också, man blir fruktansvärt trött och lökig. För i sommras när jag var där, då var jag lökigast i hela världen. Tror seriöst aldrig jag varit så svettig och varm förut.


Postat av: Macke

Ah tagg1 :)

2009-11-06 @ 14:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: