Bråk Bråk Bråk

Postat: 2009-11-21 - Kl: 19:01:06 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Det är i såna här tillfällen man bara vill ha en sån boxpåse och boxa sönder. Är så svinigt irriterad på precis alla. Vilket ledde till att jag fick damp anfall och slog sönder en ketchup flaska, hööh. Låter faktiskt ganska konstigt när jag läser det själv. Men det hela började med att jag inte fick smsa vid matbordet & då fick jag ca 70 sms. Alla smsade och jag fick inte kolla telefonen. Då frågar pappa. Vem är det som smsar hela tiden, då kollar jag efter. Men det fick jag ju inte, så börjar han och annette mensa som in i helvete. Sedan hade dom gjort stark mat, så jag gjorde konstiga ljud när jag åt för att jag tyckte de va starkt. Ja men då fick dom för dig att jag gjorde så för att dom skulle fatta att jag inte gillade maten, men i sannerlikhet så gillade jag maten men var sjukt förbannad och jag kan nt äta stark mat, sen började dom tjabba osv med mig, & ni som känner mig vet vilket temprament jag har. SÅja. jag tog ketchupen slog i bordet och så gick den isönder.. rätt åt dom. Tänker aldrig prata med dom i hela mitt liv igen.


Postat av: Anonym

lätt sagt än gjort.....

2009-11-22 @ 00:27:16
Postat av: E.P

dina tuttar hänger

2009-11-23 @ 12:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: