Andra Avenyn

Postat: 2009-11-09 - Kl: 14:43:13 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Är det någon mer än jag som tycker att andra avenyn är sjukt bra!? Det är så spännande och man bara längtar tills varje tisdag, för någon minut sen fick jag för mig att det var tisdag men der visade sig att det bara är måndag, en riktigt seg måndag också. Jag tycker att Andra Avenyn borde visas två gånger i veckan istället för bara en gång. men sen får ni också hålla med om att förra säsongen var mycket bättre, nu är det avsnitt där det inte händer ett dugg i, så jag tycker det borde hända något riktigt spännande på avsnittet som kommer ut imorgon. Tänkte kolla Riverside nu som är något liknande andra avenyn, tyvärr så varar bara de ungefär 5 minuter för att det senare ¨på söndagen kan visas i hel avsnitt. men jag lyckas inte hålla mig, så jag ser varje 5minuters avsnitt varje dag.. haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: