sammanfattning

Postat: 2009-12-26 - Kl: 01:20:12 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Sitter och lyssnar på lite musik som jag lyssnat på förr. Kan ju säga att jag forfarande tycker att låtarna är bra men det dock inte låter som den musik jag lyssnar på nu mera. Jag satt förresten och tänkte på det. Jag har verkligen förändrats genom årets lopp. Jag har skrattar och gråtit och träffat massa nya människor men även förlorat en hel del på vägen, men som det ser ut nu så trivs jag. Jag vet om att folk är bra på att snacka skit och det är kanske därför jag är den jag är idag. Jag har inte haft så pass många besökare på min blogg om det inte vore för er, har ni tänk på det? Det är ni som gör så att fler och fler känner till mig, sen är de ju förstås mitt namn också. När jag var liten avskydde jag mitt namn, nu är jag faktiskt stolt över det. Henrietta Hertzman, u know what I mean ;). Det säger allt. haha. Nu slänger jag in lite old låtar som jag fullkomligt ÄLSKADE förut av bandes My chemical Romance










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: