Lilla Jonathan

Postat: 2009-12-06 - Kl: 14:35:12 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Nu sitter vi här på skype & jag och Jonathan råkar vara bäst i världen, Han vill att jag ska göra lite reklam för hans bdb tydligen & är jag inte så snäll så jag gör det? JO. var så fucking god jonathan. okokok?

"jonathan är bara bäst" och han heter jjunnemaann på bdb, så besök honom tjejer!
Vi snackar dock om typ ingenting, bara trams hit och dit. Hans mick skruvar ner sig själv eller så är det han som har en skruv lös... höööh!

puss på jonathan o ni andra!


Postat av: Niklas

Då ser du till att adda mig på skype då!

Nickes_skype



GOGO

2009-12-06 @ 15:30:11
URL: http://bonzai.bilddagboken.se
Postat av: jonathjan

på BSDFHÖAS,JGLUFHASL DJFXKÄIÖCVGUJABNXVCIjhLDKFSÖLZJSOGUJ

2009-12-06 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: