hej bloggen

Postat: 2009-12-15 - Kl: 22:35:42 - Kategori: Henrietta - Kommentera
dagen i skolan idag var nästan lika dyster som igår. Många går runt och är ledsna och det är nästan tyst överallt, men vissa personer hade i alla fall ryckt upp sig lite och det är ju skönt. Annars så var skolan helt ok, till lunch var jag nyttig och köpte en räksallad. Duktig flicka är jag! Det har dessutom snöat sönder idag, men som tur är så har ingen snö lagt sig hitintills & vet ni vad? jag är jätte irriterad på ängelholmsbussen, den har ju flyttat min station nu, riktigt jobbigt, så nu måste jag gå lååååååångt i detta jävla väder. skit surt!!!!!

bilder ifrån idag


jätte fin minnesplats, dock ännu finare och större inne i tingssalen.
Jan Le, du är saknad av så många!<3







Postat av: Anonym

hur dog han ?:(

2009-12-19 @ 10:21:45
URL: http://amandasomalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: