Går min egna jävla väg

Postat: 2009-12-27 - Kl: 14:34:30 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag går helt och hållet min egen väg när det gäller saker och ting mellan mig och mina systras. Båda mina systrar har varit jätte duktiga i skolan medan jag varit lite upp och ner när det gäller saker och ting. Båda mina systrar gick samhälle ekonomi på gymnasiet men jag själv väljer media?. Mina systrar valde gymnasieskolan i klippan medan jag valde i ängelholm? Vi alla tre fick åka på språkresa. Mina systrar valde England och jag valde malta. alla mina systrar gick ut 9an på björnekulla skolan. Jag bytade skola till Petersvenskolan så jag gick ut 9an där. Jag är en lite udda person när det gäller vissa saker. Är en av min egen sort. Givetvis har vi vissa gemensama saker tillsammans men även så många saker vi verkligen inte har gemensamt. Jag älskar förstås mina systrar jätte mycket. Fast att dom är världens knepigaste människor imellanåt.

Nu efterlyser jag förresten mina svarta högklackade skor, hittade dom inte igår......

Postat av: amanda

jag diggar iallafall din egna sort (a) :)

2009-12-27 @ 14:50:55
URL: http://aamandajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: