Frågor & svar!

Postat: 2009-12-06 - Kl: 12:06:59 - Kategori: Frågestund/Om mig - Kommentera
Vad glad jag blir när jag får höra att ni gillar min blogg! Tack så mycket, se till att göra lite reklam för den är ni snälla. Behöver mer läsare^^

Får man doppa dig?
tror inte det är dopp i grytan förrän på julafton faktiskt, och jag är liksom ingen sån korv man doppar i sånt spa, eller det var kanske inte det du menade? ;)

Har du en pojkvän?
nein, har kommit på att jag klarar mig bäst själv, men okej. Ska vara ärlig mot er, jag skulle ej tackat nej till ett förhållande.

Heter du henrietta eller Greta ?
skit kul Filip! Grejen är, DET LÅTER INTE ENS LIKT !?!?!? ;o <3

vem av halmstad borna i polen var jobbigast?
måste nog säga niikz

Hur lång är du?
haha, jag är fucking 1.63 (a)…

var köper du ditt löshår?
vete tusan vad affären heter faktiskt, men det är i hbg, hos några afrikanare. Typ liten bit ifrån bibblan.

Hur skulle du beskriva en fjortis?
hm.. en fjortis? Att beskriva en fjortis går inte, det finns ingen bestämd form på hur en fjortis ser ut,snackar och beter sig utan folk tycker lite hur det vill. I vissas ögon är jag mega fjortis och i andras är jag nt fjortis överhuvudtaget. Men om jag ska beskriva utifrån mitt egna perspektiv så  tkr jag att fjortis är en tjej/kille som sminkar sig överdrivet, helt fel färg i huvudet och inte tagit ut det jämt i facet. Typ med sånt sträck på halsen. Sedan när de springer runt med sträck på kinderna, reflexväst och totteband på benen. JAG HATAR TOTTEBAND PÅ BENEN! Sedan tjejer som går med löshår som man verkligen verkligen ser att de är löshår. Det är slitet och helt fel färg.  Sedan springer fjoritsarna runt och säger tiiep och stavar med ”w” i alla ord. Killarna heter booii och sådant.  De jag tkr är fjortis är att folk sätter hjärtan mitt på näsan på sina bilder, överredigerar de och massa annat. Sedan tkr jag det är extremt fjortis när man har överdrivet mycket vit skit på läpparna, visst. Klart man kan ha lite på läpparna men inte så extremt som vissa faktiskt har.  Nu tror jag att jag beskrivit  hur jag tkr ganska så bra och ändå hållt mig seriös! Yaaaay.

när man e på dreamhack e man ju nte vid sin data helatiden, kan man sno datorer där?
isf e de nte läskigt o gå ifrån den?
Tjaa. Alltså. Du lär ju känna dina ”grannar” hyfsat så bra och då kan man ju fråga snällt om de kan passa din dator osv till dig, sedan kan du ju passa åt de när du ej är där. Men njaa, alltså de snor inte datorer direkt, isåfall laptop’s bara. De som kan hända är att de snor datormus och sådant som är lätt att ta. Men om du har laptop så kan man ju köpa wirelås som jag gjorde. Då sitter ju datorn fast.’

kan inte du lägga in mer bilder sen dreamhack?
jovisst, varför inte? Det kan jag nog fixa ikväll!

vem e den du träffar igen?
träffar ingen speciell för tillfället längre.. så vet nt vad du menar ^^

var brukar du köpa dina byxor?

Jag köper mina byxor på lite olika ställen. Köper på tr3tton i stan, gina tricot, H&M, SOLO osv.

Fest med brudarna eller lite sexig hemmakväll med pojken?
alla vet att jag älskar att festa, men om man har pojkvän klart man vill vara med honom då och då. Så 50/50 skulle jag nog vilja svara på det

drömjobb? vad vill du bli? favoritfilm?
dröm jobb är nog att bli en fete kändis i något, allt utom porr o sånt förstås. Men ja. Jag hade inte tackat nej till att bli en stor bloggare J men sen har jag planerat att bli fotograf, Så jag och lina ska flytta till Göteborg och starta en fotostudio där när vi blivit äldre och gått ut skolan osv. Min favorit film är nog ….P.S I OVE YOU, eftersom jag känner med mig så mycket, typ hur jag hade reagerat osv. hahah. Vilken bibel jag skrev nu istället!

Favoritmat?
jag älskar ungefär allt med pasta!

Bästavän?
har många bästa vänner, men de jag umgås med mest och är mina nämsta är
Lina,Emma,Elli,Lisa  

Sminktips?
tjaa, haha ta inte fel färg tjejer ;)

Hur skulle du beskriva en riktigt bra vän?

En riktigt bra vän är den som står bredvid och säger, hoppar du. Hoppar jag.
Det är ett bra sätt att se en vän på, inte för att jag skulle vilja att min vän dog eller att jag dog men det är så man ska tänka, typ om du inte kommer in på en fest men din polare gör, då skiter du i den festen istället för att din vän inte kom in, så är du med henne istället. Sedan är en bra vän som inte dissar sin vän för en kille. En bra vän för mig är någon jag kan lita på exakt lika mycket som jag litar på mig själv.

vilken är din favoritlåt?
jag har massvis vill jag tala om för dig! Haha, men just idag är de nog  Eric Right – Strip eftersom den spelades ett antal gånger på festen igår!

Vem var den första du hade sex med ?
conny , då vi var tsm.

Är du nöjd med ditt utseende?
nej, är så onöjd man kan bli. Har massvis komplex på mig själv som jag verkligen hatar^^
Kan inte du spela in en video eller ta bilder på hur du sminkar dig?
det kanske vi kan fixa någon dag! ;)

vad ska du göra på nyår?
jag ska festa sönder på nyår, tyvärr vet jag inte riktigt var ännu!

 


Postat av: Anonym

affären heter go with the flow ;) löshårsaffären :d

2009-12-06 @ 12:45:01
Postat av: Anonym

snälla kan du bara svara på denna fråga också?

varför springer du på knutan utan byxor , med bara er röd jacka o förhoppningsvis nån tröja under?

2009-12-06 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: