frågestund avslutad

Postat: 2009-12-17 - Kl: 21:04:38 - Kategori: Frågestund/Om mig - Kommentera
Jag pallade inte med massa oseriösa frågor. Så jag avslutar den nu istället.

msnfrågor!

hur många gånger har du varit på dh?
2 gånger detta året, summer/winter

Varför tar du så massa bilder o typ ibland spelar "dum/rolig" asså så osv? Är de för att få uppmärksamhet eller för att du nt vill va som alla andra asså så? missuppfatta nt mig jag tycker du är super härlig tjej, skit snygg osv men vill bara veta : ) är de för att bloggandet ska gå bättre kanske också? eller?
Anledningen till att mina bilder blir som dom blir vet jag inte. Jag brukar inte planera hur jag ska se ut, utan de är så att jag avskyr att vara seriös på bilder. Verkligen hatar det. Hahahah.

Bloggfrågor!

hur många har du haft sex med?
pass. Säger inte ut sånt på internet vettu.

varför går du på knutpunkten utan byxor och bara din röda jacka?
tänkte att jag skulle strunta i byxorna den dagen ;) hahah nej men är du dum eller? Jag har väl antagligen varit på väg till fest och haft klänning eller kjol på mig.

var köper du dina kläder?
lite här och var, svårt att säga exakt.

Varför är Louise och Henrietta bäst?
Någon måste ju vara det, och vi råkade ha turen att födas bäst

Har du haft sex?
yes

har du D-kupa?
HAHAH, nej^^

Varför är jag så bra , och du så söt ?
för att du nt är på ”bästnivån” precis som mig ännu ;), jag är nt söt någonstans!

vad använder du för foundation & puder? ditt smink är alltid skit snyggt, jag gillar ditt utseénde starkt!
Isadora foundation som pappa köpte till mig i panik när min var slut i typ oktober, hahah,sen vanligt H&M puder för tillfället. Du är för söt gumman!

Har du strippat i cam någon gång?
aldrig gjort och kommer aldrig att göra

Vad tycker du om sex?
överskattat

om man tar en groda, och en get, och dom har samlag, vad skulle du kalla deras barn?
grodget…?^^


har du linser eller photoshoppar du om dina ögon på varje bild? :o dom är enormt fina! :D
och hur lång är du?
Jag brukar lägga på skärpa på ögonen i photoshop men ingenting mer, Tack så mycket. & jag är 163 tror jag! (a)

är sex skönare än att bajsa?
fråga olle

Är det är värt att dö för att få min kuk i dig?
du verkar ju inte vara riktigt kry.

vart gör du om dina bilder? nyfiken säger bara att det är grymt fina bilder!
Jag fixar det för det mesta i photoshop. men kan inte så mycket, så det blir oftast dåligt! hihi.
glad att du gillar mina bilder!

_____________________________________________

söta kommentarer jag fick, tack<3



"jag har ingen direkt fråga:) men vill bara säga en sak!
Du är så himla söt! Så himla gullig mot alla och du verkar älska din katt som också är himla söt:)

Önskar att man hade ditt utseende!"


"till anonym.men hahaha palla,hon är fan inte orange,fan bara kontrasten på bilder,har du ens sett det irl? :s
hmm..typ..jag kmr inte på ngn fråga,men du fick iaf en kommentar :$"

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: