jo men tjena

Postat: 2012-03-13 - Kl: 19:59:06 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Har inga direkt bilder på min skoldator...


Jag blir så trött på idioter som håller på att skriva i chatten hela tiden, alltid samma gamla töntar..och nu syftar förstås inte på mina vänner utan mer på de randoms som brukar skriva till mig. Det finns en snubbe på min fb som har någon "sjukdom" där han måste fråga mig vem jag är hela tiden, sjukt tröttsamt i längden och inte speciellt kul.. jag tror faktiskt jag har svarat honom och sagt vad jag heter, jag vill liksom inte sitta och lära känna honom, Han verkar skit jobbig to be honest with u guys!

aja.. så idag la han världens kanske sämsta bortförklaring när jag sa till honom att han inte skulle fråga mig vem jag var hela tiden...han sa,. "Hahaha idiot det e inte jag som skriver det har hänt nåt med min mobil så varje gång jag loggar in så skriver den en massa".....

jo men visst, bra där killen! suck!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: