Heeey Blöggen!

Postat: 2012-03-05 - Kl: 16:11:27 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hej min kära blogg! det var 10 tusen år sedan jag skrev något senast, men ni som känner mig vet ju att jag är ganska så lat när de gäller vissa saker, och jag orkar så fan heller uppdatera er om allt som händer i mitt liv.
Men eftersom jag har tråkigt just nu och är för lat för att gå ner till köket för att laga nudlar som tar 3 minuter så tar jag och gör ett blogginlägg istället. hm.. och vad har egentligen hänt? jo..
- jag har börjat spara pengar WIIIHOOO! för vet ni vad? Det börjar närma sig studentresa nu, cirka 75 dagar kvar skulle jag vilja påstå att det är kvar och cirka 95 dagar kvar till studenten tror jag! nog man taggar!? kommer bli så awesome!


här är jag idag, jag har använd min nya JÄTTE fina jacka i de fina vårvädret där ute, helt fantastiskt fin är den!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: