söndagsmys!

Postat: 2012-01-29 - Kl: 22:47:44 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Eftersom jag sitter ensam här och är sådär jätte ensam just nu så har jag all rätt i hela världen till att feta mig så mycket jag bara kan med Chips och dipp samt en 2liters cola! allt ska ligga i min mage innan jag går och lägger mig. Sen ska jag faktiskt vara ärlig och säga att jag SKITER i skolan imorgon för att jag är så jävla trött hihi! busigt ;)

Så nu ska jag tanka massvis med Wallander och mysa till det jätte hårt med allt det där goda som jag nämde tidigare i denna meningslösa text! Sen kommer nog mitt fyllo till fina pojkvän hem till mig inatt, han är på personalfest just nu i malmö :) så får se om han hittar hit, men tills dess, är det bara jag och WALLANDER <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: