MORNING MORNING!

Postat: 2012-01-30 - Kl: 13:47:03 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag vaknade för någon timme sedan nu, men jag lyckades ta tummen ur röven och blogga nu. bättre sent än aldrig som man brukar säga. & idag tänkte jag börja med att visa vad som var först ner i min mage. Det var den nyttiga Henrietta idag kan man ju säga, nä men jag tog en panpizza och Cola till frukost. Så istället för att göra som alla andra tråkiga bloggare som försöker gå ner i vikt så kör jag mitt eget race och fullkomligt skiter i det mesta som kommer ner i min mage. palla leva på ärtor och sånt skit ..usch!

Visst, jag skiter ju inte helt i vad jag äter men jag orkar inte bry mig för tillfället. för snälla, jag väger typ 50kg,har aldrig haft hål i tänderna och jag mår super duper bra. så jag måste få unna mig lite godsaker ändå!

& jag körde på en bebismugg idag, då räcker drickan längre och jag slipper spilla vilket jag kan vara en riktig jävel på. Så bebismugg funkade utmärkt idag! Nu tänkte jag gå och ta en lång dusch, efter det blir det fix sen ska jag hem till min älskling! LIFE IS GOOD!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: