hade en utgång med hennylito

Postat: 2012-01-07 - Kl: 19:48:53 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag och Henny bestämde oss för att köra på en liten utgång i torsdags, eftersom cj min kära pojke skulle jobba så ville han att jag skulle vara med honom på jobbet (han jobbar som bartender) så för att inte sitta där i 100 år helt ensam och dricka så bestämde jag mig för att be henny hänga med mig ut. & jag måste bara säga att jag hade faktiskt förvånande roligt även om vi var ute i ängelholm. Vi satt i en bar ganska länge och snackade med två otroligt sköna människor som jobbade där! sen så bar det iväg till nästa stopp där då mitt hjärta jobbar!

där blev det även lite vätska och dans! & här kommer lite bilder från denna goa utgång! jag har saknat henny jäääääätte mycket, vi gick i samma klass förut innan jag bytade till it-gymnasiet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: