freeeeeeedag!

Postat: 2012-01-13 - Kl: 15:53:16 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Nu är det äntligen fredag och vädret där ute påminner faktiskt lite om vår! så jag är jätte glad idag.
Innan jag sprang in i duschen så beställde jag hem ett par glasögon som är urballa! sett många med såna glasögon ute på stan och har faktiskt inte kunnat hjälpa att jag tycker de är balla! så nu traskar de hem till mig om några dagar!!! wiiihooo! & passar jag inte i dem så får jag väl sälja de igen..sånt är livet!

Ikväll blir det iaf utgång! ska ut med folk från klassen, så det ska väl bli spännande! ska försöka hålla er så uppdaterade som möjligt :) men nu måste jag börja fixa mig, jag hatar trots allt att stressa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: