<3

Postat: 2012-01-09 - Kl: 16:58:36 - Kategori: Henrietta - Kommentera







Detta är egentligen det första dödsfallet jag varit med om nu när jag är äldre och förstår saker mer och de är då det också blir jobbigare, ..alltså när man förstår vad det är som har hänt. Man får hjärtklappningar och känner sig halv..Detta kan tyckas fånigt för de som inte vet hur det är att förlora något, och som aldrig har haft något djur. För de personerna är det bara en katt, men efter 11,5 år tillsammans med min älskade vän så är det inte längre en katt för en, det är en person, en vän och en familjemedlem. & nu är han plöstligt försvunnen...jag saknar honom så att det gör ont i hela kroppen. Numera finns det inte någon liten gosig tjockis som går runt benen på en och tigger, och inte heller en gosig varm katt att sällskapa med framför brasan eller Tvn.. Det är väldigt hårt att förlora en vän. Jag älskar ju honom trots allt jätte mycket.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: