buhu..

Postat: 2012-02-01 - Kl: 19:17:32 - Kategori: Henrietta - Kommentera



jag lever i sorg idag.. min mobil bara svek mig helt utan vidare. Så det går inte att ringa mig eller smsa mig. Jag är totalt okontaktbar just för tillfället. Hoppas på bättre tider snart, för det är verkligen skitjobbigt. Min morgon kaosade på grund av detta.

Jag skulle till väla med Lina för att handla till vårt projektarbete i skolan. Så jag skulle ta bussen 11:54 hemifrån..men när jag satt o väntade på busshelvetet så kom jag på att jag glömt stänga min platttång, och då fick jag rusa tillbaka hem för att dra ur kontakten..istället för att bara ringa ett samtal så hade de varit gjort..Sen så väntade Lina på mig och kunde jag kontakta henne?...SVAR : NEEEEEJ! så allt gick åt skogen och flyttades fram en timme. Tid kostar!!! hatar apple ..fast bara idag dock.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: