dags för itg-mys!

Postat: 2011-10-06 - Kl: 16:07:02 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Jag har pluggat hela dagen fram tills nu, och jag känner mig duktig eftersom jag la efter lite i skolan innan av de personliga skälen. men är nästan ifatt nu, har kanske 2 uppgifter kvar att göra så det känns bra! men jag är har blivit så mega trött på skolan, eller ja, inte skolan i sig utan att göra läxor och att gå upp tidigt, jag orkar bara inte! men sen när man väl är i skolan så mår man så bra för att alla är så härliga!

Nu tänkte jag gå och handla chips till kvällen eftersom jag och mina vänner från skolan hade tänkt ha det vi kallar "itg mys" som går ut på att vi köper gottis och fetar oss till en bra film medans vi även käkar gott och sånt! så jag ger mig ut i det tråkiga regnvädret, och ska samtidigt passa på att beställa klipptid!

HAAJ!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: