nämen HEEEJ!

Postat: 2011-11-16 - Kl: 20:39:17 - Kategori: Henrietta - Kommentera
oj oj oj oj! ser man på, jag bloggar och jag är en väldigt sällsynt art till att göra det nu för tiden, faktum är att jag har blivit skit kass på det, men det gör ingenting, jag har så jävla mycket bättre saker för mig, har mycket i skolan och en väldigt fin pojkvän att spendera massa tid med!  så där har ni min bortförklaring, och det är en förjävla bra bortförklaring om jag får säga det själv!

imorgon ska vi som har svenska B skriva världens segaste och tråkigaste nationella prov i 6h...(trycker ner fingret i halsen och låtsas att jag spyr) hihi! nä men det suger verkligen! för jag har verkligen så himla mycket plugg just nu så att jag inte vet var jag ska börja någonstans, och mitt i stressen så kommer detta jävla prov in i bilden!!!!!

ska skriva en uppsats och göra en hemtenta, spela in en intevju film, göra en film till videoproduktionen, designa ett konstverk i photoshop och massa massa mer! ni skulle bara veta hur orolig jag är i min lilla mage imellanåt! men som tur är så finns det godsaker som gör läget lite bättre!

Jag har inga bilder som passar in till detta inlägg och jag ser ut som en påseskit just nu så jag vill inte ta någon bild heller, men jag lägger upp bilder på mig och min älskling sen i måndes tror jag då vi gjorde ansiktsmask!



Love you knäppis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: