misshandel i H-stad

Postat: 2011-11-16 - Kl: 20:48:03 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag och min kära vän Lina befann oss hos min syster i Halmstad i helgen, vi hade bestämt att alla skulle dra ut på en krogrunda tillsammans. Det var faktiskt jävligt kul förutom att jag och Lina blev påhoppade av 4 st ...ursäkta språket men blattetjejer! de var antagligen bara ute efter bråk och vi blev som man brukar kalla det misshandlade och kränkta. Dock är allt polisanmält och det känns för visso bra :)

förstår dock inte varför man beger sig ut för att bråka med människor, man måste ha ett förjävla tråkigt och patetiskt liv. Både jag och Lina är oskadda men har massvis med blåmärken över hela våra kroppar, blivit av med allt hår på skallen  hahaha och min piercing i örat försvann spårlöst och började blöda så att den är ju så gott som körd! får hoppas att de kan läka så att jag kan sätta in ett nytt öronhänge, sen hade vi båda jätte ont i ryggen och nacken....

Ett av många blåmärken!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: