Hej vinterdepression!

Postat: 2011-11-19 - Kl: 20:15:06 - Kategori: Henrietta - Kommentera
känner mig jävligt uttråkad, och jag är nästan bombsäker på att jag har vinterdepression, allt är så jävla tråkigt och jag kan nästan sova dygnet runt eftersom jag är trött exakt hela tiden... tror det är fler personer som känner som jag i detta tråkiga regn oväder! frågan är bara hur jag ska göra för att få tiden att ticka på, ett bra alternativ är ju att gå och lägga sig, men det känns lagom osocialt eftersom min pappa och hans fruga kom hem från kalmar nu ikväll! så det blir väl till att gotta sig framför en film med sina katter och chips och dippa...livet leker..

bilder sen mitt lilla mini mini krök igår med närma vänner :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: