Sommar..åhåhåh

Postat: 2011-06-13 - Kl: 00:33:17 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Sommaren är äntligen här på riktigt, och som vi förtjänar den istället, känns som att det har gått hur länge som helst sen man kände av riktig värme. Vi förtjänar verkligen denna sommaren, vintern var hemsk! men det sjukaste är att man har gått upp i vikt,..okej, nu säger jag inte att jag är tjock för det vet jag att jag INTE är , men jag har fått "lovehandles" nu, så lite mull har man ju, men det gör inte mig något, får helt enkelt ta i hårdare på gymmet bara! för kolla som min mage såg ut sommaren 09?...galet..

 


Postat av: Kenny

"Lovehandles" är ju mysigt:) kram Kenny

2011-06-13 @ 02:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: