Henrietta tipsar!

Postat: 2011-06-01 - Kl: 23:30:44 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Jag fick en kommentar på inlägget där jag berättade att jag skulle se baksmällan 2. Hon ville att jag skulle säga mina favoritfilmer inom såna typer av filmer...tja...kan jag väl göra. Men svårt att hitta liknande filmer så jag tänkte bara skriva ner några filmtitlar som jag tkr är bra! Sen om de är den sorten av film eller inte, det kan ju kvitta!

Easy A

You again

Life as we know it

The switch

Due date

Love happends

Never back down

P.S I love you
(detta är en "FAN VA SORLIGT" FILM)

Sisters keeper


Eurotrip

When in rome

No strings Attached



Postat av: Anonym

han som dem tappar bort ligger i hissen där dem vakiknar upp

2011-06-02 @ 01:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: